miercuri, 1 octombrie 2008

Pentru ca pot!


"Nu-mi pasa de nimic, de nimic... sunt fericit!"
Pare imposibil? Nu este in mare parte. Sunt fericita pentru ca... pot.
Pot sa merg prin ploaie si o masina in trecere sa ma ude din cap pana in picioare.
Pot sa alerg dupa autobuz 500m si acest mic maraton sa se incheie cu pierderea banilor.
Pot sa ma trezesc pe intuneric si sa plec privindu-l pe frati-miu cum inca doarme.
Pot sa invat intr-un liceu in care directoarea ma uraste si ma pune sa ii rearanjez exponatele vechi si pline de praf din dulapuri.

Pot sa fac toate astea si, simultan, sa fiu fericita. Nu ma crezi? Gresesti.
Da, nu imi pasa. De azi nu mai imi pasa. Sunt multe ale lucruri de care ar trebui sa ma bucur si... functioneaza.

...sunt fericita si am pentru ce sa fiu recunoscatoare.

2 comentarii:

Leila spunea...

deci da deci chiar da:))) sunt ff de acord mereu avem pentru ce sa fim recunoscatari...uite vezi eu iti sunt recunoascatoare ca mi-ai amintit ce inseamna sa ai pentru ce sa fi recunascator.

aquilla spunea...

foarte frumos...si mie imi palce sa-mi traiesc viata, sa fiu cat mai viu. e bine sa zambesti chiar daca ai cateva greutati.