marți, 28 aprilie 2009

Afara din parcuri!


Inca o data inteligenta, logica oamenilor din jurul meu ma sperie.
Am aflat de la un prieten ca, mai nou, ar fi interzis accesul in parcuri cu role si biciclete.
Mi-am pus intrebarea: "si oamenii astia unde o sa se plimbe de acum inainte?" Raspunsul nu a intarziat sa apara: "Teoretic, pe pistele pentru biciclisti."
Stati asa. Care piste? Alea care incep frumos si se termina in vreun stalp sau un chiosc? Pai...da, alea.
In Bucuresti ai (sau aveai)doua posibilitati daca ieseai sa te plimbi cu bicicleta:
1. traversai orasul pe piste, acolo unde exista (pistele despre care am spus mai sus cum sunt) si indurai noxe;
SAU
2. mergeai intr-un parc, intr-un mediu calm si placut.
Au stat oamenii asa, chinuindu-i inteligenta si lipsa de ocupatie si au zis: "Astia pot reprezenta un pericol. Gata. De azi, afara cu ei din parcuri!"
Ce ziceti? Ah, nu. Faptul ca pistele sunt asezate pe trotuar nu reprezinta un pericol.
Ne mai auzim. Pana atunci, sa traiti bine!

2 comentarii:

Spr1nG! spunea...

Mda. Si eu care vroiam sa imi cumpar bicicleta... Abia astept sa ma injur la semafoare cu idiotii care nu imi acorda prioritate!

Leila spunea...

Ai uitat si de interzicerea accesului pe iarba. Iar uimitoarea amenda este de 40-100RON si asta doar pt ca respiri aer curat si vrei sa scapi de asfaltul Bucurestiului.