sâmbătă, 27 iunie 2009

Somebody's lacking a hero...



E vineri, 26 iunie, ora 01:00. Se fac 24 de ore de cand am aflat de moartea lui Michael Jackson. De atunci am putut dormi numai 3 ore. Greu sa mananc, greu sa dorm, greu sa nu ma gandesc cat l-am iubit. Greu sa imi stapanesc alte lacrimi la vederea timpului perfect compus langa numele lui.
De ce imi ceri sa asociez asa un fenomen cu sfarsitul?
De ce imi ceri sa asociez eleganta, gratia, pacea si adevarul cu moartea?
Inca nu constientizez ca unul dintre simbolurile copilariei si adolescentei s-a dus. Se simte un gol ingrozitor.
Devine din ce in ce mai greu de scris asa ca va las sa ascultati "the type of song that makes the angels cry".

I guess what Im asking is everybody bow their head for a legend dont breathe for a second


The Game - Better On The Otherside(Tribute to MJ), feat Chris Brown, Diddy, Usher and Boyz II Men

I remember the first time i seen you moonwalk,
I believed I could do anything,
you made the world dance,
you made the music come to life

Un comentariu:

EEP spunea...

Pentru mine e ca si cum ar fi murit Superman...Superman-ul copilariei si adolescentei mele. El a dat raspuns numeroaselor mele intrebari, mi-a luminat calea cand strabateam intunericul, a fost acolo cand vremurile au devenit grele. Am ascultat muzica si totul devenea clar. Spunea Keep the Faith si n-am mai dus la capat nefericirea, spunea "all good things come in due time" si s-a intamplat ca dupa 20 de ani sa primesc un Box Set Collection cu majoritatea hiturilor si...cu autograful sau.
Sa nu ne pierdem inocenta, sa nu ucidem copilul din noi si sa credem in MAGIC.
Mentorul a plecat spre stele, cativa dintre noi am fost suficient de norocosi sa-i simtim aici prezenta.
Cu drag,
Ella