sâmbătă, 26 iulie 2008

For Romi...

O introducere ii lipseste articolui astuia. Fuck it. Let's begin.
Cum este Romi? Sau mai bine zis, ce este? Romi este un prieten; one of my favourites, chiar daca nu il vad prea des.
Romi mi-a deschis blogul si a citit fiecare articol publicat si ii multumesc ca "se oboseste" sa citeasca toate tampeniile pe care le debiteaza "fratii doza" fiecare pe blogul lui.
Face parte din acele persoane care ma pot face sa rad pana simt ca nu mai am aer, deci Romi e amuzant. Romi e inteligent si e rep. Are 20 de ani, in curand 21.
Uneori putin rupt de realitate, dar asta il face pe Romi ceea ce este, adica... Romi:)
Imi place cum se imbraca. Cred ca nu i-am zis niciodata. De fapt, cred ca nu i-am spus niciodata nimic din toate chestiile scrise in articolul asta. Imi place ca daca ii fac vreo bratara o poarta pana se rupe/pierde/s.a.m.d. Si imi mai place sa ii cumpar cate o vedere de oriunde ma duc pentru colectia lui.

Cred ca din foarte multe puncte de vedere Romi este un prieten pe care si tu ai vrea sa il ai. Altfel nu as fi scris aici despre el. Totusi, de ce fac asta? Poate ca scriu aici ca sa vada ce gandesc, poate ca eu si Pablo am ales sa scriem despre el pentru ca merita asta sau poate am scris ca sa te oftici tu ca nu il cunosti pe Romi.
In caz ca nu te-am convins, poti afla mai multe aici: http://clue-atAt.blogspot.com.

Ah... si vine ziua lui! Sa ne traiasca Romi!




... from Maddie.

2 comentarii:

Ana spunea...

pai si cand e ziua lui? sa stiim sa ii spunem la multi ani:))))

Andrei spunea...

***

in afara de faptul ca nu am cuvinte miam adus aminte de doua lucruri
1. am cam pierdut bratara verde :-s
2. nu am primit vederea din grecia ( oricum posta romana cam pute )


______________
pe 2 august ;))