vineri, 7 noiembrie 2008

L'amitié


Am fost intrebata de profa de franceza cat de importanti sunt prietenii pentru mine. Am sa raspund si aici.
Probabil ai auzit de prea multe ori: "Prietenii sunt totul pentru mine!". Problema cu fraza asta este ca multi nu inteleg ce e cu adevarat un prieten. Nu este acea persoana care te saluta si te intreaba ce mai faci, dupa mine, un prieten stie ce faci.
Pentru faptul ca schimba cateva vorbe cu diverse persoane(colegi, de exemplu), unii se grabesc sa ii numeasca prieteni. NU trebuie sa confundati prietenii cu cunostintele ca, vorba aia:
Am sute de cunostinte si totusi sunt atat de singur.

Personal, am o "carca" de cunostinte si vreo 3 gasti prin care imi pierd vremea, dar prieteni adevarati sunt putini. "Putini da' buni."
La ei gasesc lucrurile care la mine lipsesc; cu alte cuvinte, ei imi completeaza viata si le multumesc pentru asta.

De exemplu, prieteni imi sunt cei care se poarta ca Andreea, pe care o iubesc pentru ca e langa mine 24/7 si pentru ca e foarte intelegatoare chiar daca pentru ea e greu.
Sau ca Andra si Diana, care, oricand ar fi nevoie, se implica si dau totul ca sa (imi) fie bine daca ceva nu e in regula.
Sau ca Alex care ma suna din ce in ce mai des la 00:00 ca sa imi spunca ca nu are ceva deosebit de zis, dar, totusi, discutia devine interminabila pana adorm.

Nu spun ca nu as putea trai fara ei, dar nici nu vreau sa imi imaginez ce fel de viata ar fi.

Va multimesc!

PS: in poza sunt cu Andra si Diana.

2 comentarii:

Ana spunea...

:) frumos.

White Dove spunea...

asta este o declaratie de dragoste p kre nu ne-o spui niciodata in fata. si eu te iubesc mada:x