vineri, 6 februarie 2009

Sistemul sanitar ucide!

Ignoranta. Din punctul meu de vedere e unul dintre cele mai urate lucruri pe care o persoana le poate oferi, dar cred ca doar din punctul meu de vedere. De ce? Pentru ca in Romania zilelor noastre se moare pe capete din cauza ignorantei.
La radio am auzit o formulare de exceptie: "se pare ca Moartea domnului Lazarescu se transforma din film artistic in serial"
Si totusi de ce nu se trage un semnal de alarma?! Ignoranta medicilor ucide!
In timp ce in alte orase din Romania sistemul sanitar atinge incredibile performante prin transplanturi dificile, in Satu Mare sau Slatina oamenii mor cu stirea medicilor. Se pare ca oricat de bolnav esti, nimic nu e atat de grav incat sa fii tratat la "Urgente".
Sistemul nostru sanitar e bolnav si sper ca la "Urgente" va fi cineva care sa il ingrijeasca cum se cuvine.
Trebuie sa asteptam cuminti vindecarea acestuia, abia dupa aceea ne putem vindeca si noi.

Am scris articolul asta cu amigdalele inflamate, cu o durere ingrozitoare in gat si pe picior de plecare. La medic. Urati-mi succes.

Niciun comentariu: