luni, 2 februarie 2009

Trei, Doamne, si toate trei!

Eu, Andra si Diana. Am primit inca din clasa a 9-a denumirea de "The Powerpuff Girls". Sambata seara a fost prima noastra noapte petrecuta impreuna de la cap la coada. Stiu...tarziu. Dianei ii place sa spuna ca e "mai bine mai tarziu decat niciodata".
S-au intamplat destule lucruri pentru o seara. Neasteptate. Unele nu prea placut surprinzatoare, dar, totodata, nimic atat de important incat sa imi strice cheful.
S-au intamplat si lucruri pe care le asteptam de ceva timp, dar care, totusi, m-au luat un pic prin surprindere. Da, astea sunt cele placut surprinzatoare.
S-a intamplat sa le simt pe ele mai aproape ca niciodata, sa dansam pana ne-au lasat picioarele, sa radem, sa vorbim, sa radem...isteric si sa tacem. Sa tacem, dar sa ne intelegem mai mult ca niciodata.
S-a mai intamplat sa descoperim Goblin, unde ne-am petrecut seara. Sunt sigura ca o sa mergem mai des. E super! Astia-s "rep" pe acolo, intre care noi ne simtim cel mai bine, desi "uitam" mereu promisiunea aia.
Fetelor, imi pare rau, dar cred ca eu o sa o tot uit.

Niciun comentariu: